Pla de comunicació del departament

PLA DE COMUNICACIÓ DEL DEPARTAMENT DE QUIMICA INORGÀNICA

Les activitats preventives de riscos psicosocials posades en marxa en la Universitat d'Alacant l'any 2012, resultat de l'aplicació del Pla de Prevenció (aprovat pel Consell de Govern de 29/06/2009) i de la  política en matèria de prevenció de riscos laborals (aprovada el 29/07/2011), inclouen l'existència de PLANS DE COMUNICACIÓ l'objectiu dels quals és afavorir el traspàs de la informació generada en la UA i en el  Departament mateix i actualitzar-la a fi de millorar les relacions personals.

Per a aconseguir aquests objectius es crearà una entrada específica en la pàgina web del Departament on s'enllaçarà tota la informació que es considere d'interès per al personal del Departament.

En aquesta secció s'inclourà també una bústia de suggeriments per a  incloure%u2010hi opinions i iniciatives personals o col·lectives que promoguen actituds que afavorisquen l'existència d'un clima laboral adequat.

Igualment, es crearà una llista de distribució de Comunicats Interns perquè des de la Secretaria del Departament es remeta qualsevol notícia d'interès per al conjunt del personal adscrit a aquest.

Una altra mesura, ja implementada, és mantenir en l'Ordre del Dia de totes les sessions dels Òrgans col·legiats del Departament, un punt dedicat a informes, incloent-se en ell, no solament els informes de la direcció, sinó també els de els representants del Departament en els diferents àmbits d'actuació de la UA.

Departament de Química Inorgànica

Alacant (Spain)