ÚLTIMA HORA

05/12/2018
La Universitat d'Alacant recuperarà a sis investigadors d'alt nivell, gràcies al pla GenT

La investigadora Miriam Navlani, arribarà al Departament de Química Inorgànica gràcies al pla GenT de recuperació de talent científic impulsat per la Conselleria d'Educació.

05/12/2018
El director del LAA, premio a la excelencia investigadora por la Sociedad de Biomateriales de Rumanía

El Catedrático del Departamento de Química Inorgánica y director del LAA de la Universidad de Alicante, ha recibido el galardón durante la 8ª Conferencia Internacional "Biomateriales, ingeniería de tejidos y dispositivos médicos" BIOMMEDD'2018

04/12/2018
Innovador adhesiu capaç de retirar-se de la pell sense dolor

Investigadors del Laboratori d'Adhesió i Adhesius del Departament de Química Inorgànica de la Universitat d'Alacant, han desenvolupat un innovador adhesiu capaç de pegar-se a la pell amb una lleugera pressió. Ofereix una gran tolerància aquest nou poliuretà - material plàstic - no deixa residuor i pot ser retirat sense dolor refredant lleugerament la zona. Pensat per a productes mèdics, a més de tenir unes propietats excel·lents per a l'etiquetatge i transport de mercaderies o aliments refrigerats

21/11/2018
Jaime García Aguilar. XXVI Premi a la Millor tesi doctoral en Química de la Secció Territorial de la Reial Societat Espanyola de Química.

El Jurat del XXVI Premi "Sant Albert Magne" ha resolt concedir aquest premi a la millor Tesi Doctoral 2017 en el camp de la Química a D. Jaime García Aguilar, per la seua tesi titulada "Processos més eficients en catàlisis mitjançant la síntesi de nous recobriments i farciments". Directors de tesis. D. Diego Cazorla Amorós i D. Ángel Berenguer Murcia. Docents del Departament de Química Inorgànica.

10/10/2018
Eleccions de representants al Consell de Departament de Química Inorgànica

CALENDARI D'ELECCIONS

PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDATS ELECTES

05/10/2018
Concessió de subvencions programa PROMETEO

Al grup de recerca MCMA del Departament de Química Inorgànica, dirigit pel professor Diego Cazorla-Amorós, li han concedit la subvenció programa Prometeo per a groups de recerca d'excel.lència

03/10/2018
El Departament de Química Inorgànica participa en la nit més científica i divertida en la UA

Al voltant de 180 investigadors, entre ells Mercedes Pastor, Elena Serrano, Erika d'Oliveira, Hernán Pablo Decolatti i Gamze Sarigul Aguilar, del Departament de Química Inorgànica van participar en la Nit Europea de la Recerca del passat 28 de setembre.

06/06/2018
Alternatives renovables per a substituir combustibles fòssils

El Catedràtic d'Universitat del Departament de Química Inorgànica Antonio Sepúlveda, participa en el projecte de recerca i innovació eForFuel.

20/04/2018
Programa d'intercanvi entre Espanya i els Estats Units.

El catedràtic i investigador del Departament de Química Inorgànica, seleccionat per a participar en el primer programa d'intercanvi entre centres espanyols i el MIT. El projecte per a emmagatzemar energia renovable en bateries de 'flux redox' està generant resultats molt prometedors.

28/03/2018
La Societat Americana de Química lliura a l'investigador de la UA, Javier García, el premi al millor emprenedor 2018

És la primera vegada que aquesta societat científica, la més gran del món amb més de 161.000 membres atorga aquest guardó a un estranger.

28/03/2018
Oferta de graus universitaris de la UA-

La catedràtica Avelina García García del Departament de Química Inorgànica ha presentat l'oferta de graus universitaris en el Col·legi La nostra senyora del Carmen d'Elx.

Departament de Química Inorgànica

Alacant (Spain)